Even voorstellen

Even voorstellen

Leuk dat je geïnteresseerd bent in MinkinMotion. Ik maak dan ook graag van de gelegenheid gebruik om mijzelf aan je voor te stellen. Mijn naam is Marieke Wilmink en ben diegene die vol enthousiasme gestart is met MinkinMotion (Wilmink in beweging). Vanuit deze gedachte is onze slogan dan ook ontstaan: MinkinMotion is in beweging, zet in beweging en beweegt mee op zowel strategisch, tactisch en operationeel niveau.

Na 12 jaar in diverse management functies binnen Parfumerie Douglas gewerkt te hebben en als Retailmanager bij Riviera Maison heb ik de afgelopen jaren als Marketing en Communicatie Manager bij HME Group gewerkt. Ik was daar verantwoordelijk voor de (social media) marketing en communicatie voor vijf verschillende restaurants waaronder Ron Blaauw Amsterdam (2 sterren), ’t Amsterdammertje (1 ster), Brasserie PaardenburgRon’s Vis van de Dag en Grand café de Eendracht. Door bij al deze verschillende restaurants in de keuken mee te mogen kijken heb ik heel goed geleerd hoe je per restaurant een (social media) marketing plan op maat maakt.

Naast het ondersteunen van de restaurants was ik ook Manager van Sparkle Culinary Business Network. Een culinaire business club waarvoor wij zes tot acht keer per jaar een event organiseerde. Dit varieerde van een tuinconcert met Rene Froger voor 400 personen, wijnproeverij met Harrold Hamersma, nieuwjaarsborrel tot een zakenlunch voor 20 personen. Goed projectmanagement en een strakke organisatie waren hierbij heel erg van belang uiteraard ondersteund door de juiste communicatiemiddelen.

Door het besluit van mijn vorige werkgever om meerdere restaurants te verzelfstandigen/verkopen en de vraag van Ron Blaauw om voor hem actief te blijven op het gebied van (social media) marketing en web/blog redactie is MinkinMotion ontstaan.

Door de supercombinatie van het ondersteunen van restaurants met het organiseren van events heb ik besloten om MinkinMotion op te starten. Laat mij meekijken in jouw keuken en MinkinMotion zet je in beweging!